Pædagogstuderende på afdeling Bøgehøj

Velkommen til Broskolen afd. Bøgehøj

Vi har en lang og stolt tradition med at tilbyde pædagogstuderende praktikplads hos os, og vi ser det som et stort privilegium at have dygtige og engagerede pædagogstuderende med i vores fortsatte udvikling af den pædagogiske praksis. Vi har som udgangspunkt altid to pædagogstuderende i enten 2. eller 3. praktik, som afløses af to nye pædagogstuderende hvert halve år. Herudover har vi pædagogstuderende i 1. praktik to gange om året i 7 uger.

Sidst men ikke mindst, vælger de fleste af vores pædagogstuderende også at tage deres 4. praktik hos os. Vi har i det hele taget god tradition for, at mange af vores studerende vender tilbage til Broskolen igen på et tidspunkt.

Vi anbefaler, at kommende pædagogstuderende læser praktikbeskrivelsen i Praktikportalen, og orienterer sig her på hjemmesiden - særligt under fanen SFO - afdeling Bøgehøj.

Ved yderligere spørgsmål vedrørende praktikken, er du altid velkommen til at henvende jer på mail eller telefon.

Koordinator for Indskolingen og SFO

Michael Jørgensen