SFO afd. Bøgehøj

Velkommen til SFO på Broskolen afd. Bøgehøj

foamclay

I SFO'en på Broskolen afd. Bøgehøj opholder vi os primært udendørs, hvor der er frisk luft og højt til loftet.
Børnene går udenfor efter skole og leger med hinanden på vores legeplads eller deltager i vores planlagte SFO-aktiviteter.
Vi har en fast båldag om tirsdagen, og herudover benytter vi Årslev hallen for 2. og 3. årgang samt skolens gymnastiksal.

Vi værdsætter en god balance mellem voksenstyrede- og børnestyrede aktiviteter.
På 3. årgang  tilbyder vi en klub, hvor vi  laver målrettede aktiviteter for børnene i deres eget lokale.

Hver årgang planlægger ydermere aktiviteter og forløb specifikt for hver årgang i SFO'en, som tilpasses den pågældende årgang. Hver årgang er tilknyttet en kontaktpædagog, som er facilitator af årshjulene.

Åbningstider

Mandag-torsdag: 6.25 - 16.35
Fredag: 6.25 - 16.00

Har du svært ved at nå at aflevere eller hente dit barn inden for vores åbningstid kan du søge om udvidet åbningstid.

Udvidet åbningstid:
Mandag-torsdag: 6.00 - 17.00
Fredag: 6.00 - 16.15

Kontakt til SFO'en

Henvendelser vedrørende legeaftaler, sendetider og andre praktiske gøremål er lettere at sende på sms. SFO'en besvarer sms'er umiddelbart inden SFO'en starter.
Vi træffes bedst pr. telefon mellem kl.  6.00 - 7.15 og 13.00 - 17.00

Tlf. 72534070