Nyansat på Broskolen

Velkommen til Broskolen

Vi er meget glade for, at du har valgt os som din nye arbejdsplads og vi vil gøre vores til, at du vil trives og har et godt arbejdsliv her på Broskolen.

Nedennævnt finder du lidt information om det at være ny på Broskolen - enten om det er som helt nyuddannet eller som mere erfaren:

• Som ansat på Broskolen vil du få udleveret en Chromebook, svarende til den som eleverne har.
  • Forberedelse af undervisningen - for både pædagoger og lærere - kan ske i et af vores lærerforberedelseslokaler eller i SFO-personalerummet, hvor vi har delte arbejdspladser til rådighed.
  • Kontoret vil sørge for, at du får udleveret et sæt nøgler m.m.
  • Som nyuddannet lærer vil du de første to år have en mentor, ligesom du vil have et reduceret undervisningstimetal, så der er øget tid til forberedelse.
  • Skolen tilbyder kaffe og the, og du husker selvfølgelig at rydde op efter dig selv.
  • Alle medarbejdere oprettes i:
    • Aula, som er skolens kommunikationsplatform. Link: Aula.dk
    • Exchange, som er her, hvor vi kommunikerer med personer udenfor skolen.
    • Vores FMK. Link: vores.fmk.dk

.