Velkommen til Broskolen

Vi er altid glade for at kunne byde nye elever og forældre velkommen til vores skole. Vi håber, at denne hjemmeside giver et indblik i, hvilken skole vi er.

På Broskolen er der luft og højt til himlen og vores vision er at skabe de bedste rammer for alle børn og unge.

Hvem er vi?

Broskolen er en folkeskole for elever fra 0.-9. klasse. Skolen har to matrikler, afdeling Bøgehøj og afdeling Rolfsted. Læs gerne mere under fanerne for de enkelte afdelinger.

Trivsel, sociale fællesskaber og høj faglighed er vores pejlemærker for at drive en god skole. På Broskolen arbejder vi for en inkluderende hverdag for alle elever, hvor der er fokus på glæde, fællesskab samt plads og respekt for den enkelte.

Vi modtager meget gerne besøg på vores afdelinger. Du/I er altid velkommen til at kontakte vores kontorer for en aftale.

Afdeling Bøgehøj tlf. 7253 3740

Afdeling Rolfsted tlf. 7253 3770

Børnehaveklassen

Indskrivning til børnehaveklassen

I perioden november til januar er der indskrivning til børnehaveklassen.

Link til indskrivningen: Her!

Bor I i skoledistriktet?

Dit barn har ret til at blive indskrevet på Broskolen, hvis I bor i skoledistriktet.

Bor I ikke i skoledistriktet?

Dit barn kan optages på Broskolen, selvom I ikke bor i distriktet. Det forudsætter blot, at der er en ledig plads i en klasse på dit barns årgang.