Forårs-SFO

Velkommen til Forårs SFO på Broskolen.

Vi glæder os til at samarbejde med jer om at skabe den gode overgang fra børnehave til skole for jeres barn. Det er noget helt særligt, når jeres barn skal starte i skole. Særligt når det er jeres første skolebarn. De trygge rammer i børnehaven byttes ud med en ny kontekst i skolen, som på mange måder kan være ukendt både for jer og ikke mindst jeres barn. Det pædagogiske formål med forårs SFO er at gøre overgangen fra børnehaven til 0. klasse så blid som muligt. Jeres barn skal lære skolens og SFO'ens fysiske rammer, regler, voksne og ikke mindst de nye kammerater at kende.

topmodel

Forårs SFO'en begynder den XX 2024

I er altid velkommen til at komme på besøg. I er også meget velkomne til at kontakte os, hvis der er spørgsmål, I ønsker svar på.

Maria Mygind Holm, SFO-leder og leder af indskolingen på afdeling Rolfsted

Mail: mammh@fmk.dk